Alla inlägg under oktober 2013

Av sanna olsson - 26 oktober 2013 16:25

Varit i stallet på förmiddagen och pysslat lite med Folke. Har ju bara regnat hela dagen så tog in Folke en sväng i stallet så att han fick ett torrt täcke på sig. Hade planer på att gå till ridhuset men det regnade för mycket.

Efter stallet for jag till stan och shoppade med en kompis och hade det hur mysigt som helst. Köpte en tröja och ett skal till mobilen.
Tänkte slänga in lite roliga bilder från stallet förut.

Av sanna olsson - 25 oktober 2013 07:41

Har verkligen inte hunnit att blogga. Jag har börjat i sista året i grundskolan så nu är det fullt upp hela tiden.

Iallafall så tänkte jag skriva lite om vad jag har gjort när jag inte har bloggat. Jag har ridit Folke på Equality Line på hammarö och det har gått jättebra. Har hoppat lite har det tyckte Folke va jättekul.
Nu har jag bara en häst att ta hand om då Rei ( min foderhäst ) har blivit pensionär.
I september så var jag på unionstravet på Färjestad och det var hur kul som helst.

Nu tänkte jag slänga in lite bilder :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards