Direktlänk till inlägg 4 januari 2013

Skapade nyss bloggen :)

Av sanna olsson - 4 januari 2013 14:37

Har precis skapat den här bloggen :) Har försökt att skapa en blogg förut men det har inte gått tyvärr. Kan berätta lite om mig själv :)

Jag heter Sanna och är 14 år ( 15 till sommaren ). Jag bor i Värmland. Jag ÄLSKAR hästar och har en egen häst som heter Folke. Han är 22 år och är ett varmblod. Och han är väldig pigg för att vara så gammal. Den här bloggen kommer att handla om min vardag och Folke :) Kommer att lägga upp lite bilder på Folke snart också :)

 
 
Wilma Lindberg

Wilma Lindberg

4 januari 2013 14:56

Åh vad kul <3

http://Www.folkebus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna olsson - 26 oktober 2013 16:25

Varit i stallet på förmiddagen och pysslat lite med Folke. Har ju bara regnat hela dagen så tog in Folke en sväng i stallet så att han fick ett torrt täcke på sig. Hade planer på att gå till ridhuset men det regnade för mycket. Efter stallet for j...

Av sanna olsson - 25 oktober 2013 07:41

Har verkligen inte hunnit att blogga. Jag har börjat i sista året i grundskolan så nu är det fullt upp hela tiden. Iallafall så tänkte jag skriva lite om vad jag har gjort när jag inte har bloggat. Jag har ridit Folke på Equality Line på hammarö o...

Av sanna olsson - 14 augusti 2013 11:06

Har haft jättemycket att göra så har inte bloggat på ett bra tag. Har ingen dator så bloggar från mobilen. När jag inte har bloggat så har jag vid ridhuset och hoppat med Folke och så har jag jobbat på Hammarö Horseshow hela helgen också :) Har även ...

Av sanna olsson - 2 mars 2013 20:37

Va ute och red idag i det vackra vädret :D. Jag har en häst som jag är halvfodervärd till som jag red monté på idag. Hur fin och snäll som helst :D.   Har en till rolig sak att berätta :D. Jag får bli medlem i ridhuset Equelitie line på Hammarö n...

Av sanna olsson - 28 februari 2013 12:21

Har inte bloggat på ett tag på grund av att jag hade glömt bort mitt lösenord. Men nu ska jag försöka blogga varje dag.   Folke fick vila från ridningen igår så jag smörje hans sadel och träns istället :). Och när jag va klar med det så gick jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards